landstokens tävling

Hej. Nu firar Helena och landstoken 1 år med den fysiska butiken i växjö. Hon har ordnat en tävling kolla in länken nedan. Detta är mitt bidrag i tävlingen man kan vinna presentkort.

Det syns inte så bra men har använt glitterpennor och dimnetional magic på motivet som är en Penny Black stämpel. Helena säljer dem i landstokens butik, webb shop. Är för tillfället inspirerad och det blir en del pysslat . Ska beställa bilder från semestern och från dopet vi var på i söndags, sedan blir det full fart i pysselstugan. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hejsan!



Nä det är dåligt med scrapperiet för tillfället, men nu har jag framkallt över 1000 bilder sen april så nu kommer jag i alla fall ha scrapmaterial! Hoppas på att komma igång snart nu när hösten och vardagsrutinerna är ikapp...



Längtar oxå till maran och hoppas verkligen att Helena fortf håller min biljett för jag har inte hunnit dit ännu... om inte min pojkvän kommer nästa helg så har jag tänkt ta en tripp till VÄxjö då, ska du dit, det är väl 1-årskalas då?



Jättefina alster du lagt upp och roligt att du kommit igång, vill oxå! Men hur ska man hinna och sen har man ju en tjeja som oxå gärna vill pyssla men det går ju inte med alla småsaker och då måste jag isf ordna barnvakt.. men snart, det kliar i fingrarna på att få scrappa igen!!



Stor Kram



Emmei

2009-08-23 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0