Här är Layouterna som jag fick gjorda idag

Vi satt och pysslade idag Carina Jag och tjejerna. Hade jättetrevligt. (Det brukar vi ha...)Min kompis Elin har fått barn och jag scrappade denna LO.

Elin och Hennes söta bebis. gjorde den efter en gammal utmaning från tingtura.
Tog en så fin bild på Felicia i somras som jag scrapliftade från tidningen scrapbooking m.m. (LO hade gjorts av Camilla Ekman)

En Lo som jag scrapliftat från tidningen scrapbooking m.m. Bilden togs i somras... Visst får den en att längta efter sol, bad och värme.

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Hallo! Kul att du redan kommit igång med dina nya blogg och TUSEN TACK för en trevlig pysseldag! :-)

Kram

/Carina

2009-02-13 @ 17:12:35
URL: http://stamparina.blogg.se/
Postat av: Caroline!!!

Hej Ann-Marie fin blogg och kort!och tack för i fredags!!!

2009-02-14 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0