Vårtecken...

Jag var ute en lång härlig promenad med mina hundar Bono och Harry. Det var helt underbart. Solen sken fåglarna kvittrade och när vi kom hem såg jag vårtecken alldeles vid husknuten. man blir så glad...

Snödropparna på södersidan på huset.

vintergäck som finns på husets östra sida. Idag ska jag bara njuta kanske pyssla lite. Ronnie och Johannes sitter just nu på en av malmö redhawks supporterbussar på väg till Leksand för kvällens match. de ska ha det kul och Alexander ska åka till mormor och ta hand om henne. Så det blir bara jag och Felicia hemma ikväll, hon ska få välja fredagsmys. Gissar på tacos eller het köttfärsdip vi får se om jag hade rätt...
Ha en bra helg Kram

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Och tack för kommentaren i min blogg! :-)



Ja, visst blir man GLAD av de här första vårlökarna!! Mina vintergäck har dock inte letat sej upp över det kvarvarande snötäcket ännu.



Misstänker att du får hem besvikna hockeysupportrar... <:-) I och för sej vet jag inte hur matchen gick, men jag såg en serietabell på nyheterna innan i kväll och enligt den hade Troja-Ljungby knipit den sista play off-platsen, så...



Ha en fin helg!!! :-)

2009-02-27 @ 23:32:36
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: scrapamy

Ja det blev ju ingen vinst för malmö men de var ändå nöjda men trötta hockeysupportrar jag fick hem i morse kl sex. då åkte från leksand efter matchen ca 2. Alla dessa mil för sextio minuter hockey...

Kul att du tittade in i min blogg.:) scrapamy

2009-02-28 @ 17:59:33
URL: http://scrapamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0