ORKIDE

Jag har hittat en blomma som passar mig perfekt, den vattnas bara en gång i veckan och den är såå Vacker...

Dessa fem sorter har jag och så har jag givetvis scrappat dem oxå, (som vilken vanlig scrappare som helst)
Den stora pappersblomman fick jag i en goodiebag. Min vän i Malmö tyckte den var så ful att jag skulle kasta den. Den var från början helt grön, men jag distressade på den med teadie ink mot mitten och chalkade brunt på änden och uppepå. Ja resten ser ni ju, tyckte blev bra.
Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Va komiskt jag som precis framkallat bilder på mina orkidéer för att scrappa! ;) Ja de är verkligen vackra och relativt lättskötta!



Blev så glad när jag såg ditt kort i Scrapbooking mm, va duktig du är! Fick syn på det nästan på en gång och tycktes mig känna igen dig! :) Grattis!



Hoppas allt är bra annars! Vore kul med en scrapträff vid tillfälle men det verkar ju vara svårt att få till med denna tidsbrist men hojta till om det skulle passa någon lördag eller söndag framöver. De två första helgen nu som kommer ser det kört ut men sen är det lite lugnar för mig skulle jag tro! :)



Stor Kram



Emmeli

2010-01-26 @ 15:45:37
URL: http://emscreativeside.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0