Min adressbok

Har varit i farten och scrappat men inte lagt in något än. men nu kommer iallafall min adresbok som jag gjorde häromdagen. har varit ledig idag var i växjö och köpte lite nya kläder till mig själv, sedan köpte jag biljett till rottnemaran i oktober. kul.

scanninge blev lite suddig kunde inte lägga igen locket ordentligt p.g.a att den är lite tjock...
Stansade ut inneblad och register på revolutionmaskinen (lånade på maran). här kommer en söt bild på mina pojkar då de var små som jag ska scrappa så småningom. tänk vad tiden går. Alexander slutar nian nu. konstigt egentligen för jag blir ju inte äldre !! hi hi.

jag tror de är 2 år och 31/2 år. Fick i min goddiebag från maran en brads på en hink och spade ca 4 cm stor, kanske kan jag använda den.
kram på er alla jobbar i helgen så det blir nog inte så mycket pysslat men jag lägger snart ut mera!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Åh wow va fin den blev!! Du är så duktig! Kul att bläddra i den när man ska ha en adress... jättebra idé faktiskt! Bilden på dina pojkar va superhärlig... tiden går verkligen fort men kul att man kan föreviga med lite fina LO's! Kram på dig!!

2009-05-08 @ 11:18:01
URL: http://alaemmeli.blogspot.com
Postat av: scrapamy

jag är helnöjd med den. det ska bli kul att scrappa på pojkarna när de var små, har rotat fram flera söta bilder...

2009-05-08 @ 17:52:25
URL: http://scrapamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0