Härliga vår!

Idag har jag varit ute och letat vårtecken. Har haft en släng av magsjukan men mår bra. Men måste vara hemma från jobb 48 timmar efter sista symtom, så jag tog kameran och gick en runda i trädgården. Kolla in dessa underbara krocusar som växer runt mina äppelträd...

och så hittade jag dessa...

Jag tror det är snödroppar men de ser annorlunda ut. vet någon vad de heter?? och så scilla så klart...

och som om inte detta var nog så har även mina underbara riddarsporrar börjat sin resa ur den varma myllan...

ha en skön dag!! KRAM

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Ja, nu är det underbara vårdagar! Mindre kul att vara magsjuk, fast mår du bra nu så är det ju toppen att få vara hemma iallafall. :-)



Jag tror de heter snöklockor, de där vita lite snödroppeliknande blommorna.



Ha en fin dag och trevlig helg! :-)



2009-04-03 @ 07:25:30
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: scrapamy

Tack Anna Ja vet inte ens hur de kom till min trädgård snöklockorna men vackra är de i alla fall

:-)

2009-04-03 @ 21:10:52
URL: http://scrapamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0