pysselstim

Hej!
Nu har vi återigen snö som faller. Jodå jag fick hem trötta malmösupporters från leksand kl 6 på lördagmorgonen. Trots förlust var de glada...
Jag har kommit in i ett pysselstim, har gjort kort och LO:n och så har skissat tatueringar åt en kompis. Jättekul!
Här är LO.n på Felicia som jag pratat om i tidigare inlägg. eftersom fiolen stod den tydligaste färgen så förstärkte jag den effekten med att använda grått, vitt och svart. blombladen är utstansade i svart papper.

Sedan gjorde jag en desto färggladare LO med Alexander och Felicia då vi var i Kivik.

Håll till godo mer kommer snart. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fina layouter! Så lik dig din dotter är! =) Vad spännande att skissa tatueringar åt kompis...vad bidde det?



Kram!

2009-03-02 @ 19:26:07
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Caroline

Fint kort på Felicia!Du kommenterade på min blogg vad man kunde köpa den där stämpeln.Nu får du veta det!House of inspiration.

2009-03-02 @ 20:52:02
URL: http://carropyssel.se
Postat av: scrapamy

jo Det sägs att hon är en kopia av mig fast med min mans färger blond och med blå ögon. tatueringarna blev olika stjärnformationer som ska gå från handledsknogen till tummen och en som ska vara på insidan av handleden. Har fått en ny tatueringsutmaning av en pitbull med nitarmband. Har tidigare gjort en skorpion som slingrar sig ner från axeln oxå. Har även skissat en snirkeltatuering som blev superfin har fått löfte av de som ska ha dem att ta foton och lägga på bloggen.

Tack Caroline för stämpeltipset

Kram Amy

2009-03-03 @ 18:19:57
URL: http://scrapamy.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Oj oj oj vad du har en snygg blogg. Önskar jag hade hälften av din ork. Hoppas att jobb går bra! Jag saknar er måste jag säga men jag ska vara hemma så länge jag kan och njuta. Kommer efter sommaren. Hälsa alla! Kram Ida

2009-03-07 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0