Trappkort

igår var Emmeli här och stämplade upp några stämplar vi hade jättetrevligt, senare på dagen åkte jag till Carina (stamparina) fikade och hade jättetrevligt. Alltså hade jag en trevlig dag igår och på kvällen gjorde jag detta kort, Kul och annorlunda...

Fanns med i senaste magnoliatidningen. Man Har ett ark på 12 x 26 oc så viker man vid 3, 6, 11.5, 15, 21 cm och så får man en tre dimensionellt kort. Jag inspirerades av vår och plantering som jag längtar till! SUCK när blir det vår... Ha det !

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Åhhh va fint och häftigt kortet blev!! Tack snälla du för att jag fick komma och stämpla med dina fina stämplar! Vore så jätteroligt att se snart igen, det är så mysigt när vi ses! Stor Kram Emmeli

2010-03-15 @ 14:05:49
URL: http://emscreativeside.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0