Änglatavla

Ja nu äntligen ligger min änglatavla på min blogg. Många har frågat efter den. texten blev jag inspirerad av då jag såg en tavla med just denna text. Tycker själv mycket om den, gör den i många olika varianter och har även flera olika änglastämplar som jag använder. Just denna stämpel köpte jag för länge sen på www.inkywings.com De har många fina stämplar och även annat. Så nu till det ni har velat se, min berömda änglatavla.

Denna tavla är en gåva till en underbar familj vi lärde känna då vi var i Thailand. Hoppas de tycker om den!!
Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Wow va vacker, vilken underbar text! En sån tavla skulle man ha hemma... tack för den fina inspirationen! kram!

2010-03-15 @ 14:07:16
URL: http://emscreativeside.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0