julkort

Halloj! Nu har jag gjort några beställningskort. Tyckte själv att de blev jättebra.

Om du undrar så står det god jul på isländska på det gröna kortet. har använt pearl maker på den och så har jag virat runt guldtråd på gledileg jol, snöflingan är en filtstickers. På det röda kortet har jag klippt ett hål i vita pappret och satt det stämplade bakom har i kanten använt frosted lace. Har även stämplat stämpelbodens swirl runt cirkeln. Om jag inte hinner göra fler inlägg så önskar jag er alla en....
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Isa

åh, nu blev jag lite småsugen på att också göra sånna fina kort. Synd att alla inte är lika duktiga på sånt! :)

2010-02-06 @ 11:36:09
URL: http://superisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0