receptbox

För ett tag började jag scrappa mina recept som låg spridda på små papperslappar i lådan. Jag laminerade dem och gjorde alla i samma storlek...

Men nu blev det ju en massa laminerade lappar i lådan istället och det var ju inte bättre. Så nu i helgen knåpade jag ihop en receptbox i kartong som jag scrappade och som bigare använde jag min gamla brevsprätt. Hålen att trä banden i gjorde jag på min bind-it-all-maskin. Så här blev resultatet...


Så har du recept på små lappar gör som jag, KRAM på er

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Åh, vad du har varit kreativ!!! Vilken bra receptlåda, måste jag "lifta" nångång.

KRAM

/Carina

2009-02-24 @ 19:42:20
URL: http://stamparina.blogg.se/
Postat av: Mia

Smart, kreativt och snyggt! Jag är en av dem som har recepten i en salig röra nerslängt i en låda. =)



Kram!

2009-03-02 @ 19:31:10
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0