Lite påsk och lite hundar

Idag har det varit ett underbart väder och jag har cyklat med hundarna. Harry fick en lång runda så han tränar sina höfter. När jag tog över Bono sa hans matte att han inte kunde springa i koppel bredvid cykeln, han bara drog, men Anette hoppas du läser detta Bono har lärt sig nu det går jättefint, så nu kan vi cykla långa rundor till våren och sommaren.

Nu till lite påskkort, Har gjort ett kort med annorlunda vikning...

Har embossat framsidan med tattorosen distresspulver och kopparpulver. Insidans bild har jag först gjort bakgrunden med distress och impressdynor och sprayflaska och sedan stämplat påskträdet på den.


Stämpeln är en serendipity stämpel och färgerna på impresserna är spring green, poppy red och carmine. Trädet är stämplat med distressdynan faded jeans.
Här kommer några godingbilder på mina virvelvindar i nallekostym.



Ha det bra och njut av alla vårtecken kram !!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Tack för din fina kommentar i min blogg! :-)



Har tittat runt lite här och tycker du gör fina kort och scrapbookingark mm! Och vad häftigt att rita tatueringar själv! :-D



Goa hundar har du också!



Trevlig kväll! :-)

2009-03-19 @ 18:31:12
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0