lite pysslat

Hallå... nu har det pysslats igen må ni tro. Har gjort ett vattenfallskort med mina söta älv - stämplar från panduro...

kommer att visa hur jag gjort längre fram. Hursomhelst drar man i den randiga fliken så ser man varje motiv för sig. Kul och annorlunda att göra dessa kort. har även gjort ett beställningskort till ett brudpar. namn och datum kommer oxå att finnas när kortet är riktigt klart, har ej fått det än.

Är med och deltar i en tävling på Stampelboden.se tävlingsbloggen. Gå in och rösta! Många fina alster. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Wow va kul att du gjort ett vattenfallskort. Har oxå tänkt att göra ett sådan innan man glömmer bort hur det va man gjorde (om jag nu inte redan gjort det)... då får jag ringa dig isf! :)Va fina stämplarna va!!



Brudkortet va oxå kanonfint! Va kul! Ska själv på bröllop snart och kanske borde göra ett fint brudkort tills dess.. hmm sen fyller min kära väninna 30 och även där borde jag ta och göra ett kort... jag är ju inte så hajj på det där med kort bara men något enkelt borde väl gå att fixa!!



Annars har jag lagt upp lite nya LO's på min blogg!



Kram och vi hörs!

2009-05-11 @ 13:08:10
URL: http://alaemmeli.blogspot.com
Postat av: scrapamy

Kul ska in och kolla, ja du vet var jag finns om du behöver mig Kram

2009-05-13 @ 17:32:18
URL: http://scrapamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0