Från rottnemaran i helgen

Nu har jag haft två underbara dagar i Rottne vi har pysslat och scrappat som bara den. Tack alla mina inspirerande vänner som var där, Jenny, Rebecca, Anna och Emmeli. Här kommer lite LO som jag gjorde, först ut blir ett på Johannes.

Kul när man få en annorlunda bild bara genom att vrida kameran. Nu kommer två höstLO som jag gjorde till tävlingar som var där. Först en LO där man skulla ha Bara brunt, gult och orange.

Nästa var en röstningstävling där man skulle följa en skiss. Jag vann inte, men den blev fin.

Bilden är från vår damm. Jag redigerade bilden i datorn och la till mjuk glöd. Min man tyckte mycket om bilden. Ha det bra kommer snart mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0