Jag kom 2:a i stämpelbodens bloggtävling

hej jag kom tvåa i stämpelbodens bloggtävling. Man skulle altra något annat än Lo och kort jag gjorde en gablebox att ha påskgodis i. jag fick väljaa stämplar värd 200 kronor, jättekul. Så här såg mitt tävlingsbidrag ut...

På påsklovet var vi ute och gick elljusspåret, jag hade kameran med mig och fotade lite.

Blev ett kul kort med solen som en eldboll mellan träden. Nu till helgen ska jag till Rottne på scrapmara ska bli så kul. Snart kommer mer kul i bloggen. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vilken superfin ask!! Inte konstigt att du vann ett pris, inget dåligt pris heller! :) Tack snälla du för en fantastiskt rolig helg som jag kommer att leva på länge! Ser fram emot att ses snart igen! Kramar till dig min vän! Emmeli

2010-04-26 @ 13:33:04
URL: http://emscreativeside.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0