Problem med bildupplägg

Hej! det var länge sedan jag skrev på min blogg. Jag har inte kunnat lägga upp bilder som jag tänkt publicera i min blogg. men nu kommer det bilder av min egenhändigt ihopsnickrade pappersbox.



Ursäkta att mittenbilden blev på fel håll. Jag har oxå flyttat ut mitt pysselrum till hallen uppe skärmat av med bokhyllor och målat väggarna mörkgrå och har en svart fondvägg. Det är så snyggt.
skönt att ha var sak på sin plats och ordning och reda. få se hur länge det varar.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Åh va fin pappersbox, du är så pysslig och påhittig! Nu blir jag jättenyfiken på din nya pysselhörna, vill se! Åh jag vill så gärna träffas och självklart vill jag hjälpa dig med att fixa en läcker blogg! Vi flyttar till hus på landet i juli så jag behöver lite tips om hur jag ska få till mitt nya pysselrum. Kan du inte hojta till om en dag som passar så ska jag försöka göra allt för att kunna då! ;) Kramar vännen!

2010-06-11 @ 10:32:07
URL: http://emscreativeside.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0