Bokmärke a la stämpelboden

Har fått låna massor av böcker från min jobbarkompis Marie. De är skrivna av Nora Roberts, just nu håller jag på med en spännande triologi. Jag tänkte att jag skulle ge henne ett bokmärke och vad passar väl bättre än stämpelbodens stämplar www.stampelboden.se Deras designer Vilda är suverän på att rita stämplar.

Just den här känslan får jag när jag läser en bok. Man går in i en annan värld och uppslukas av boken. Mina barn suckar när jag tar fram en ny bok.
Ha det bra !!!


Kommentarer
Postat av: AlaEmmeli

Åh så fint bokmärke, va glad hon ska bli! Läsa böcker är verkligen underskattat, det går i perioder för mig, mest på sommaren när man har mer tid att läsa!



Jag blev så glad för din kommentar i min blogg, vill sååååå gärna träffas och scrappa, när ska vi ta det? Snart hoppas jag! Vore så kul att träffa Stamparina oxå! Du ska väl på Rottneträffen eller? Det verkar som mina två kompisar inte kommer att följa med tyvärr :( så jag tänkte fråga om jag fick sitta med dig/er det vore så roligt! Ska du ta husvagnen med dig?



Ja vi måste planera in en lördag eller söndag... vet inte hur det ser ut i påsk men då brukar det kanske vara fullt upp med annat men helgen efter det kanske? Stor Kram min vän!

2010-03-23 @ 22:52:33
URL: http://emscreativeside.blogspot..com
Postat av: Stämpelboden

Ett underbart bokmärke,kul att blanda dessa två stämplarna.

Puck Stämpelboden

2010-04-02 @ 07:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0